فرماندار شمیرانات با حضور در اداره بازرسی استانداری تهران و از طریق تلفن گویای ۱۱۱ (سامانه سامد) پاسخگوی دغدغهها و درخواستهای مردم شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات، حسین توکلی کِجانی فرماندار شمیرانات با همراهی مختاری معاونت توسعه و برنامه ریزی و مقدم مسئول بازرسی فرمانداری با حضور در اداره بازرسی استانداری تهران و از طریق تلفن گویای ۱۱۱ (سامانه سامد) پاسخگوی دغدغهها و درخواستهای مردم شد.
در این ارتباط تلفنی، ۲۱ نفر از شهروندان شهرستان شمیرانات مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند و فرماندار با دقت و توجه کامل، پاسخهای لازم و راهکارهای عملی را ارائه نمود.
فرماندار شمیرانات با تأکید بر اهمیت شنیدن صدای مردم گفت: شنیدن مشکلات و نیازهای مردم، وظیفه اصلی ماست و هر مسئلهای که مطرح میشود، باید با دقت بررسی و در سریعترین زمان ممکن پیگیری شود. تعامل مستقیم با مردم به ما کمک میکند تا خدمات بهتری ارائه دهیم و اعتماد شهروندان را جلب کنیم.
وی همچنین تأکید کرد: پیگیری مسائل مطرح شده ادامه خواهد داشت و تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان موظف به همکاری و ارائه راهکارهای عملی برای حل مشکلات مردم هستند. هدف ما شفافیت، پاسخگویی و خدمترسانی واقعی به شهروندان است.